
22 września br. podpisane zostało przez nas porozumienie z JM Rektorem UŚ w sprawie wypłaty jednorazowego świadczenia świątecznego z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Termin składania wniosków: od 1.10.2025 rokudo15.11.2025 roku.
Wnioski w formie papierowej można przekazywać za pośrednictwem:
– poczty wewnętrznej UŚ: przez skrzynkę podawczą Kancelarii Ogólnej znajdującej się w budynku Rektoratu UŚ (przed pok. nr 0.38, przy ul. Bankowej 12 w Katowicach),
– przesyłek pocztowych – kierowanych na adres: Uniwersytet Śląski ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, DSOS, pok. 0.21
– lub składać osobiście, w budynku Rektoratu UŚ, w pok. nr 0.21
Termin wypłaty świadczeń dla pracowników: 29.11. i 1.12.2025 r.
UWAGA !!! byli pracownicy (emeryci) NIE MUSZĄ WYPISYWAĆ WNIOSKÓW (jeśli złożyli wniosek o wypłatę „gruszy”).
Termin wypłaty świadczenia ustala Kierownik Zespołu ds. spraw socjalnych.